Villa Thalia er pusset opp

Norsk Skuespillerforbunds hus i Spania, Villa Thalia, har gjennomgått en totalrenovering våren 2022. Huset er nå klart for utleie igjen.

Villa Thalia er medlemmenes eget feriehus som kan benyttes gjennom hele året. Boligen ligger i Costa Blanca i Albir, like nord for Benidorm. Kjøp av huset ble i sin tid finansiert av Fahlstrøms fond og leie er først og fremst beregnet på medlemmer over 60 år, men det er også tilgjengelig for andre medlemmer av Norsk Skuespillerforbund.

Pusset opp fra gulv til tak

Hele huset er pusset opp våren 2022 og arbeidet er utført av firmaet Andersson & Co. Det er lagt nye fliser på gulvene ute og inne, det elektriske anlegget er skiftet, og kjøkken og bad er helt nytt. Alle overflater er pusset og malt, og det er satt inn nye senger på soverommene og nye møbler i første etasje. Uteområdet er oppgradert, og det er satt inn nye dører og vinduer.

Villa Thalia er klart til å ta imot feriegjester

Frister det med en tur? Sjekk ledig kapasitet og legg inn forespørsel om leie i utleiekalenderen. Huset leies ut på ukesbasis, fra søndag til søndag, med maks. to ukers leie.

Priser

I høysesong (skoleferiene: vinter-, påske-, sommer-, høst- og juleferien): 4 900,- per uke

I lavsesong: 3 300,- per uke

Service- og rengjøringsgebyr: 1 500,- per opphold

Publisert: 24.05.2022
Tekst: Norsk Skuespillerforbund
Sist oppdatert: 24.05.2022
Foto: Anders Bredmose og Thomas Andersson

Andre saker

SLÅ RING OM PALESTINSKE SCENEKUNSTNERE

Norsk Skuespillerforbund og Norske Dansekunstnere ønsker å uttrykke solidaritet med det palestinske folk og våre kollegaer og kunstneriske søsterorganisasjoner i Palestina, etter fire måneder med krig i Gaza og økende voldsbruk på Vestbredden. Vi er sterkt bekymret for at voldsbruken ikke har avtatt etter at den internasjonale domstolen i Haag innførte hastetiltak på Gazastripen. Som […]

Vi søker jurist

Norsk Skuespillerforbund representerer i dag profesjonelle skuespillere innen ulike områder som teater, film, tv, reklame, voice, dubbing mm. Vi ivaretar hovedsakelig medlemmenes kontraktsrettslige-, arbeidsrettslige- og opphavsrettslige interesser innen de ulike områdene. I tillegg behandler vi også de fleste andre juridiske spørsmål.

Ny ordning for reise- og studiestipend

Planlegger du å delta på arrangementer, kurs/seminarer, workshops og studieturer med faglig innhold? Da kan du søke Norsk Skuespillerforbunds reise- og studiestipend.

Mobiliser for ytringsfrihet

Nominer deg selv, eller noen andre, til et spennende program som ønsker å mobilisere unge mennesker til kampen for ytringsfrihet.

Alternativ kunstnermelding

Torsdag 18.01.2024 la en samlet gruppe kunstnerorganisasjoner frem en alternativ kunstnermelding. Denne kommer som et svar på stortingsmeldingen «Kunstnarkår» Meld. St. 22 (2022–2023), som ble utgitt høsten 2023.