Villa Thalia er pusset opp

Norsk Skuespillerforbunds hus i Spania, Villa Thalia, har gjennomgått en totalrenovering våren 2022. Huset er nå klart for utleie igjen.

Villa Thalia er medlemmenes eget feriehus som kan benyttes gjennom hele året. Boligen ligger i Costa Blanca i Albir, like nord for Benidorm. Kjøp av huset ble i sin tid finansiert av Fahlstrøms fond og leie er først og fremst beregnet på medlemmer over 60 år, men det er også tilgjengelig for andre medlemmer av Norsk Skuespillerforbund.

Pusset opp fra gulv til tak

Hele huset er pusset opp våren 2022 og arbeidet er utført av firmaet Andersson & Co. Det er lagt nye fliser på gulvene ute og inne, det elektriske anlegget er skiftet, og kjøkken og bad er helt nytt. Alle overflater er pusset og malt, og det er satt inn nye senger på soverommene og nye møbler i første etasje. Uteområdet er oppgradert, og det er satt inn nye dører og vinduer.

Villa Thalia er klart til å ta imot feriegjester

Frister det med en tur? Sjekk ledig kapasitet og legg inn forespørsel om leie i utleiekalenderen. Huset leies ut på ukesbasis, fra søndag til søndag, med maks. to ukers leie.

Priser

I høysesong (skoleferiene: vinter-, påske-, sommer-, høst- og juleferien): 4 900,- per uke

I lavsesong: 3 300,- per uke

Service- og rengjøringsgebyr: 1 500,- per opphold

Publisert: 24.05.2022
Tekst: Norsk Skuespillerforbund
Sist oppdatert: 24.05.2022
Foto: Anders Bredmose og Thomas Andersson

Andre saker

Veiledning for en god castingprosess

Gode råd for å sikre et godt samarbeid mellom skuespillere og castere, og bidra til ryddige og profesjonelle rekrutteringsprosesser i TV- og filmbransjen.

Midler til Oslo Nye Teater settes av i revidert budsjett.

Fagforbundet Teater og Scene, NTL, Creo og Norsk Skuespillerforbund har i lang tid jobbet hardt for å sikre Oslo Nye Teaters framtid. Etter mye politisk arbeid fra vår side ble det i dag klart at byrådet setter av 30 millioner kroner til Oslo Nye Teater i revidert budsjett.   – Vi er lettet over at medlemmene våre […]