Vi søker daglig leder

En spennende og innholdsrik lederstilling i en organisasjon i god utvikling. Søknadsfrist 21. august 2022.

Vi er på jakt etter en person med solid organisasjonsforståelse og ledererfaring, og som har erfaring med forhandlinger og økonomistyring. Daglig leder i Norsk Skuespillerforbund leder det daglige arbeidet i sekretariatet med sju ansatte.

Vi ønsker en motiverende og trygg leder som evner å sette retning for organisasjonen sammen med forbundsledelsen, forankre og iverksette strategier, planer og prosjekter. Som daglig leder må du være flink til å se og utvikle dine medarbeidere, og du må evne å delegere og jobbe godt gjennom andre. Vår nye daglig leder må dessuten ha et årvåkent blikk på samfunnsutviklingen, spesielt innenfor de bransjene der forbundets medlemmer arbeider.

Andre sentrale arbeidsoppgaver:
  • Overordnet ansvar for organisasjonens sekretariat, personal, økonomi og administrasjon.
  • Være bindeledd mellom administrasjon og forbundsledelsen
  • Sørge for å forberede møter i organisasjonens styrende organer samt følge opp vedtak fra styret.
  • Delta i forhandlinger og eventuelt lede forhandlinger etter avtale med forbundsleder

For å lykkes i denne jobben må du evne å jobbe strategisk, trives i rollen som personalleder, ha gode kommunikasjonsferdigheter og være lydhør for andres meninger og kompetanse. Gode skriveferdigheter vil bli tillagt vekt. Vi ser for oss at aktuelle kandidater har høyere utdanning fra universitet eller høgskole, men svært relevant realkompetanse kan oppveie for manglende formell utdanning. Daglig leder vil i det daglige samarbeide tett med den valgte forbundslederen som er ansatt på full tid i sekretariatet.

Vi tilbyr:
  • En fleksibel og selvstendig stilling
  • Hyggelige lokaler i Oslo sentrum
  • Lønn etter avtale

Stillingstype: Fast heltid 100 %

Søknadsfrist: 21. august 2022

Søknadsskjema finner du her.

For ytterligere informasjon, ta kontakt med Knut Alfsen, tlf. 984 78 594

Publisert: 05.07.2022
Tekst: NSF
Sist oppdatert: 05.07.2022
Foto: NSF

Andre saker

Frifunnet etter agent-søksmål

Etter at et tyvetalls norske skuespillere ønsket bistand fra at Norsk skuespillerforbund til å avslutte kontrakter med Panorama Agency, svarte agentselskapet med å saksøke tre norske skuespillere. Nå er alle frikjent.