Vi har flyttet!

Norsk Skuespillerforbund har fått nye lokaler i Dronningens gate 16.

Den siste uken i juni gikk det første flyttelasset fra Welhavens gate til våre nye lokaler, og fra august er det i fjerde etasje i Dronningens gate 16 (tidligere Filmens hus) du finner oss.

I Dronningens gate blir vi en del av et kontor- og arbeidsfellesskap med Norsk Filmforbund og Norske Dansekunstnere. Dette gleder vi oss til, og håper det vil gi oss muligheten til et enda tettere samarbeid i tiden fremover.

NY BESØKS- OG POSTADRESSE:

NORSK SKUESPILLERFORBUND
Dronningens gate 16,  0152 Oslo.

Publisert: 30.06.2023
Tekst: Norsk Skuespillerforbund
Sist oppdatert: 30.06.2023
Foto: NSF

Andre saker

Veiledning for en god castingprosess

Gode råd for å sikre et godt samarbeid mellom skuespillere og castere, og bidra til ryddige og profesjonelle rekrutteringsprosesser i TV- og filmbransjen.

Heddaprisen 2023

Søndag 18. juni ble Heddaprisene delt ut på Oslo Nye Teater. Vi gratulerer samtlige vinnere, og de nominerte.

Det settes av midler til Oslo Nye Teater i revidert budsjett.

Fagforbundet Teater og Scene, NTL, Creo og Norsk Skuespillerforbund har i lang tid jobbet hardt for å sikre Oslo Nye Teaters framtid. Etter mye politisk arbeid fra vår side ble det i dag klart at byrådet setter av 30 millioner kroner til Oslo Nye Teater i revidert budsjett.   – Vi er lettet over at medlemmene våre […]