Trenger du noen å prate med?

Norsk Skuespillerforbund har inngått et samarbeid med NION for å kunne tilby medlemmer et lavterskeltilbud for å styrke psykisk helse.

NION tilbyr hjelp til deg som trenger noen å prate med om psykiske vansker før det utvikler seg til en diagnose.

NION kan hjelpe deg som sliter med vonde og triste tanker og som opplever at livet begrenses av angst og indre uro. Kanskje kan en samtale være til hjelp for deg som har en utfordrende hverdag preget av engstelse, ensomhet, sorg eller stress, og som behøver noen teknikker for å lære å forstå og regulere dette. NION arbeider ikke med utredning, diagnostisering og behandling av psykiske lidelser.

Alle tilknyttet oppstartsmiljøet NION har mastergrad i klinisk- og helsepsykologi.

Timebestilling

Hos NION kan du bestille og få time på dagen. Bestill time på: https://nion.no/

Samtalene foregår digitalt via videoveiledning.

Pris: 600,-

(normalpris 650,-)

Første time er gratis.

Slik går du frem for å få rabatt

Si fra på første konsultasjon at du er medlem av Norsk Skuespillerforbund, så får du oppgitt en rabattkode/kupongkode som oppgis ved neste gangs innlogging.

Rabattkoden får du også i NSFs nyhetsbrev, eller ved å henvende deg til nsf@skuespillerforbund.no

Publisert: 08.04.2021
Tekst: Mari Thune Husvik
Sist oppdatert: 06.01.2022
Foto: Hannah Wei/Unsplash

Andre saker

Netflix utvider samarbeidet med Norsk skuespillerforbund tilsvarende det med Norsk Filmforbund – viktige partnerskap for norsk film- og TV-bransje

Oslo, 10. november 2022 – I dag kunngjør Netflix et utvidet samarbeid med Norsk skuespillerforbund til også å omfatte film. Denne avtalen ligner filmavtalen som Norsk Filmforbund og svenske Fackförbundet Scen & Film (The Swedish Union for Performing Arts and Film) kunngjorde tidligere i år. Det nye rammeverket for film åpner for at skuespillere og […]

Pensjonsordningen på teatrene

Det sendes i disse dager ut informasjon fra institusjonsteatrene om de to parallelle pensjonsordningene som nå er opprettet. Dette er hybridpensjon og innskuddspensjon. Vi oppfordrer alle skuespillerne som jobber på institusjonsteater til å lese dokumentene nøye.

Endring av kontingent

Generalforsamlingen traff den 8. mai 2022 vedtak om at kontingentsatsene til Norsk Skuespillerforbund skulle justeres fra og med 1. januar 2023.