Trenger du noen å prate med?

Norsk Skuespillerforbund har inngått et samarbeid med NION for å kunne tilby medlemmer et lavterskeltilbud for å styrke psykisk helse.

NION tilbyr hjelp til deg som trenger noen å prate med om psykiske vansker før det utvikler seg til en diagnose.

NION kan hjelpe deg som sliter med vonde og triste tanker og som opplever at livet begrenses av angst og indre uro. Kanskje kan en samtale være til hjelp for deg som har en utfordrende hverdag preget av engstelse, ensomhet, sorg eller stress, og som behøver noen teknikker for å lære å forstå og regulere dette. NION arbeider ikke med utredning, diagnostisering og behandling av psykiske lidelser.

Alle tilknyttet oppstartsmiljøet NION har mastergrad i klinisk- og helsepsykologi.

Timebestilling

Hos NION kan du bestille og få time på dagen. Bestill time på: https://nion.no/

Samtalene foregår digitalt via videoveiledning.

Pris: 600,-

(normalpris 650,-)

Første time er gratis.

Slik går du frem for å få rabatt

Si fra på første konsultasjon at du er medlem av Norsk Skuespillerforbund, så får du oppgitt en rabattkode/kupongkode som oppgis ved neste gangs innlogging.

Rabattkoden får du også i NSFs nyhetsbrev, eller ved å henvende deg til nsf@skuespillerforbund.no

Publisert: 08.04.2021
Tekst: Mari Thune Husvik
Sist oppdatert: 13.04.2021
Foto: Adobe Stock

Andre saker

Streiken er over

Streiken i kultursektoren tok slutt i natt da partene kom til enighet hos Riksmekleren. Dette er en god nyhet, og Norsk Skuespillerforbund vil takke arbeidstakerorganisasjonene, arbeidsgiverforeningen Spekter og Riksmekleren for det store, konstruktive arbeidet de har nedlagt for å løse konflikten.

Statsbudsjettet 2022

Den avtroppende regjeringen la frem sitt siste forslag til statsbudsjett tirsdag 12. oktober. Her er Norsk Skuespillerforbunds oppsummering av budsjettforslaget.

Streik på teaterinstitusjonene

Norsk Skuespillerforbund (NSF) støtter bruken av streik som et lovlig kampmiddel i forhandlinger av tariffavtaler. Dette er et viktig prinsipp i norsk arbeidsliv og en viktig del av den norske modellen. Våre kollegaer i Creo, Fagforbundet og NTL er nå i en lovlig streik.