Tildeling av midler fra Fond for frilansere

Norsk Skuespillerforbunds Fond for frilansere gir støtte til forprosjekt og teaterproduksjoner av og med frilansmedlemmer i forbundet. Fondet har søknadsfrist 1. april og 1. september hvert år.

Norsk Skuespillerforbunds Fond for frilansere har som formål å yte økonomisk støtte til frie uavhengige teaterproduksjoner samt til forprosjekt utenfor institusjonsteatrene, hvor frilansmedlemmer av forbundet medvirker.

Til søknadsfristen 1. april kom det inn 53 søknader som komiteen fikk til vurdering.

Komiteen hadde tildelingsmøter 27. april, og 12 søknader fikk innvilget støtte.

Amalie Ibsen JensenDet uendelige huset12000
Stine Anette Figenschau HemmingsenIblant glemmer jeg at du er menneske25000