Søknadsfrist for Årlig audition 2023

Fristen for å søke Årlig audition nærmer seg.
Årlig audition gir skuespillere muligheten til å presentere seg for potensielle arbeidsgivere: alle landets teatersjefer, instruktører, dramaturger, film- og TV-produsenter og castingbyråer inviteres. Dette er et populært arrangement i bransjen, da de får muligheten til å få nye navn på blokka. Publikum kan velge om de vil delta fysisk eller digitalt.
Ønsker du å delta på Årlig audition i år, må du søke innen fristen 26. september. Du finner mer informasjon og søknadsskjema på skuespillersenter.no/kurs/arlig-audition-2023/

Publisert: 21.09.2023
Tekst: Norsk skuespillersenter/NSF
Sist oppdatert: 26.09.2023
Foto:

Andre saker

Bli med på årets 1. mai-markering!

Nå nærmer det seg 1. mai. Dette er en viktig kampdag hvor vi har muligheten til å vise hvor sterke vi er sammen, og det er en fin anledning til å møte gode kollegaer.

Veiledning for en god castingprosess

Gode råd for å sikre et godt samarbeid mellom skuespillere og castere, og bidra til ryddige og profesjonelle rekrutteringsprosesser i TV- og filmbransjen.

Signér oppropet; Slå ring om palestinske kunstnere

I samarbeid med Norske Dansekunstnere, kom Norsk Skuespillerforbund den 15.02.2024 med en uttalelse hvor vi solidarisk stilte oss bak kravet fra Palestinian Performing Arts Network og dets medlemsorganisasjoner, som krever umiddelbar løslatelse av urettmessig fengslede palestinske kunstnere.