Stallen

Prøvelokalet Stallen leies ut til både medlemmer og andre gjennom hele året.

Forespørsel om leie av Stallen

Reservasjonen er tilgjengelig på denne datoen og klokkeslettet. Fyll ut skjemaet og send forespørsel.
  • Pris pr. {{time_unit}} for medlemmer: {{price.total.members}} {{price.currency}}
  • Pris pr. {{time_unit}} for ikke-medlemmer: {{price.total.non_members}} {{price.currency}}
Reservasjonen er ikke tilgjengelig på dette tidspunktet. Velg en annen dato eller klokkeslett.
Om Stallen

Stallen er et av to prøvelokaler som eies av NSF og er lokalisert sammen med forbundet i Welhavens gate 1. Lokalet ligger i første etasje på bakkenivå med inngang via bakgård og er tilgjengelig for lang- og korttidsleie hele året. Stallen har en grunnflate på ca. 74 kvm totalt med takhøyde på ca 4,2 m. Grunnplanet er formet som et ettall og har en søyle midt i rommet.

Det er et lite toalett og et enkelt minikjøkken med kjøkkenvask, kjøleskap og vannkoker i Stallen. Kaffetrakter, kopper og annet servise, i tillegg til kaffe/te, må leietaker selv ta med dersom det trengs.

Det er 20 stoler og 10 sammenleggbare bord i Stallen, samt et piano som kan tas i bruk. Ellers finnes det ikke annet utstyr tilgjengelig for leietakere.

Utleie av våre prøvelokaler er basert på selvbetjening, og alle leietakere må lese og godkjenne lokalets leiebetingelser før de får reservere Stallen.

NB: I forbindelse med koronautbruddet er det laget nye rutiner for leie av lokalene, med bl.a. begrensninger på antall personer og bruk av kjøkken/foajeområde. Alle tiltakene kan du lese her:
Smitteverntiltak for prøvelokaler i Welhavens gt 1

Hvem kan leie?

Både medlemmer av Norsk Skuespillerforbund og ikke-medlemmer kan leie salen, men til forskjellig pris.

Studentmedlemmer, passive medlemmer og ikke-medlemmer får ikke medlemspris ved leie av lokalet.

MedlemIkke-medlem
Pr. dag

(09.00–17.00)

Pr. kveld

(17.00–22.00)

Halv dag

(inntil 4 timer mellom 09.00–17.00)

Pr. arbeidsuke, dagtid

(mandag–fredag, 09.00–17.00)

Pr. arbeidsuke, kveldstid

(mandag–fredag, 17.00–22.00)

Pr. dag, helg

(09.00–17.00)

Halv dag ikke mulig

Avbestilling

Avbestilling senest 14 dager før leiedato. Dersom avbestilling skjer senere, vil full pris bli belastet.

Send oss en e-post for å avbestille din reservasjon.