Stallen

Prøvelokalet Stallen leies ut til både medlemmer og andre gjennom hele året.

Forespørsel om leie av Stallen

Reservasjonen er tilgjengelig på denne datoen og klokkeslettet. Fyll ut skjemaet og send forespørsel.
  • Pris pr. {{time_unit}} for medlemmer: {{price.total.members}} {{price.currency}}
  • Pris pr. {{time_unit}} for ikke-medlemmer: {{price.total.non_members}} {{price.currency}}
Reservasjonen er ikke tilgjengelig på dette tidspunktet. Velg en annen dato eller klokkeslett.
Om Stallen

Stallen er et av to prøvelokaler som eies av NSF og er lokalisert sammen med forbundet i Welhavens gate 1. Lokalet ligger i første etasje på bakkenivå med inngang via bakgård og er tilgjengelig for lang- og korttidsleie hele året. Stallen har en grunnflate på ca. 74 kvm totalt med takhøyde på ca 4,2 m. Grunnplanet er formet som et ettall og har en søyle midt i rommet.

Det er et lite toalett og et enkelt minikjøkken med kjøkkenvask, kjøleskap og vannkoker i Stallen. Kopper og annet servise, i tillegg til kaffe/te, må leietaker selv ta med dersom det trengs. Det er ikke noe teknisk utstyr i Stallen, men et piano som leietakere kan ta i bruk.

Utleie av våre prøvelokaler er basert på selvbetjening, og alle leietakere må lese og godkjenne lokalets leiebetingelser før de får reservere Stallen. Nøkler til lokalene hentes og returneres via nøkkeldelingstjenesten Easypick. Les mer om det her.

NB: I forbindelse med koronautbruddet er det laget nye rutiner for leie av lokalene, med bl.a. begrensninger på antall personer i lokalet og bruk av kjøkken/foajeområde. Smittevernrutinene finner du lenger ned på siden og i lokalets leiebetingelser.

Hvem kan leie?

Medlemmer* av Norsk Skuespillerforbund og ikke-medlemmer kan leie salen, men til forskjellig pris.

*Studentmedlemmer og passive medlemmer får ikke medlemspris ved leie av lokalet.

MedlemIkke-medlem
Pr. dag

(09.00–17.00)

Pr. kveld

(17.00–22.00)

Halv dag

(inntil 4 timer mellom 09.00–17.00)

Pr. arbeidsuke, dagtid

(mandag–fredag, 09.00–17.00)

Pr. arbeidsuke, kveldstid

(mandag–fredag, 17.00–22.00)

Pr. dag, helg

(09.00–17.00)

Halv dag ikke mulig

Avbestilling

Avbestilling senest 14 dager før leiedato. Dersom avbestilling skjer senere, vil full pris bli belastet.

Send oss en e-post for å avbestille din reservasjon.

Smittevernregler for NSFs prøvelokaler

På grunn av koronapandemien er det laget nye rutiner for bruk av prøvelokalene. Vi ber alle leietakere være nøye med å følge disse slik at vi unngår smittefare i våre lokaler.

Leietakere selv er ansvarlig for å følge gjeldende regler og tiltak for Oslo kommune

Dersom du har symptomer på sykdom, også svært milde symptomer, ber vi deg om å holde deg hjemme og ikke oppsøke prøvelokalene. De hyppigst beskrevne symptomer på covid-19 er i starten halsvondt, forkjølelse og lett hoste, i tillegg til sykdomsfølelse, hodepine og muskelsmerter. Magesmerter kan også forekomme.

Ta kontakt med NSFs administrasjon v/Anna Dyrlie Johnsen dersom det blir nødvendig å avbestille reservasjonen eller avbryte underveis i leieperioden.

E-post: bestilling@skuespillerforbund.no eller
anna@skuespillerforbund.no / telefon: 21 02 71 90/90 24 72 23

Nøkler til lokalet:

• Nøkler hentes via nøkkeltjenesten Easypick på avtalt pick-up-point. Leietaker får nøkkelkode tilsendt på e-post/SMS fra NSF.
  • Når leieperiode er over leverer leietaker nøklene tilbake til Easypick pick-up-point. Det vil ikke være mulig å levere nøklene direkte til NSF eller til andre leietakere.

Redusert kontakthyppighet mellom personer:

• Hold to (2) meters avstand til hverandre.
  • Pga. lokalets størrelse anbefaler vi at det ikke er mer enn 10 personer som tar i bruk prøvelokalet på samme tid.
  • Begrens fysiske møter og pauser der flere samles. Vi oppfordrer leietakere til å avholde pauser enten med god avstand inne i prøvelokalet eller ute i bakgården. Foajeområdet ved Norsk Skuespillersenter er av smittevernhensyn ikke tilgjengelig for bruk.
  • Kjøkkenet tilhørende Prøvesalen/Norsk Skuespillersenter vil være stengt av for leietakere. Dette for å begrense potensiell smittespredning gjennom mat/drikke-servering. Dersom leietakere selv tar med kaffe og/eller annen mat og drikke utenfra, skal det brukes engangskopper og -tallerkener som kastes i søppel etter bruk. Søppel tømmes daglig av leietaker i container i bakgården.

Rutiner for god hygiene:

• Vask eller sprit hender når dere ankommer lokalet.
  • Vask hender jevnlig med lunkent vann og flytende såpe i minst 20 sekunder, og tørk hendene med engangs papirhåndklær. Hånddesinfeksjon er et alternativ hvis ikke håndvaskmuligheter er tilgjengelig.
  • Bruk papirlommetørkle dersom du må hoste eller nyse, og vask deg deretter på hendene. Er det ikke papir tilgjengelig, bruker du albuekroken.
  • Unngå å røre ved ansiktet eller øynene.

Rutiner for rengjøring:

• Vask over berøringsflater hyppig med desinfeksjonsmiddel.
  • Ved toalettbesøk skal dørhåndtak, toalettsete og kran på servanten vaskes over etter bruk.
  • Når dere er ferdig for dagen skal alle overflater i lokalet vaskes over med desinfeksjon.
  • Søppel tømmes daglig i container i bakgården.

Smittevernansvarlig:

Alle leietakere skal ha en smittevernansvarlig. Denne personen  skal sørge for at:

• Ingen med symptomer på covid-19 kommer til prøvelokalet.
  • Gjeldende smitteverntiltak og -regler for Oslo kommune følges.
  • Rutiner for smittevern i lokalet følges.
  • Rengjøringsrutinene blir gjennomført.
  • Man har en oversikt over hvem som har oppholder seg i lokalet, og har kontaktinformasjonen til alle dersom det skulle bli nødvendig med smittesporing.

Ved bestilling skal leietaker opplyse om hvem i gruppen som har dette ansvaret.

juni 2021