Spaniahuset – Villa Thalia

Som medlem i Norsk Skuespillerforbund har du mulighet til å leie Villa Thalia: Et 110 kvm stort rekkehus 400 meter fra stranden i Costa Blanca, Spania.

Forespørsel om leie av Spaniahuset – Villa Thalia

The reservation is available in this time, please choose another date or time
Om Villa Thalia

NSF Spaniahus, også kalt Villa Thalia, er medlemmenes eget feriehus som kan benyttes gjennom hele året. Kjøp av huset ble i sin tid finansiert av Fahlstrøms fond og leie av huset er først og fremst beregnet på medlemmer over 60 år. Andre medlemmer av NSF, samt medlemmer av Norske Dansekunstnere har imidlertid også mulighet til leie huset.

Boligen er en del av bofellesskapet Albiretes og ligger på Costa Blanca i Albir, Alfaz del Pi kommune, like nord for Benidorm. Adresse: Albiretes nr. 33, Carrer Neptu 22, 03581 Albir, Alfaz del Pí, Alicante.

Huset er på 110 kvm og er endeseksjonen av et rekkehus med 33 enheter. 1. etg. består av gang, kjøkken/spisestue, stue og toalett. Det er en stor terrasse utenfor stuen (sørøst-vendt), og liten terrasse ved inngangen (vestvendt). I 2. etg. er det tre soverom med seks sengeplasser (to dobbeltrom og et rom med køyeseng) og bad med separat toalett. Et av soverommene har fransk balkong og et har en større balkong som vender mot sør-øst.

Villa Thalia er utstyrt med gasskomfyr, kjøleskap og oppvaskmaskin på kjøkkenet, samt el-utstyr som vannkoker, brødrister og kaffetrakter. Vaskemaskin finnes under overbygd arbeidsbenk på terrassen. Det er en tv i stuen, trådløst internett og et lite anlegg med cd-spiller. Det er også tilgang til et velholdt hageanlegg for rekkehusene med svømmebasseng og barnebasseng.

Hvem kan leie?

Alle medlemmer av Norsk Skuespillerforbund kan få leie Villa Thalia, med unntak av studenter og passive medlemmer. I tillegg har medlemmer av Norske Dansekunstnere mulighet til å leie huset, først og fremst i lavsesong.

Forespørsel om reservasjon av huset sendes via utleiekalender. Spørsmål om bestillingen sendes på e-post til bestilling@skuespillerforbund.no

Søkere som ikke har hatt opphold i Spaniahuset i løpet av de tre siste årene (36 måneder) vil bli prioritert, mens søkere som har leid huset i løpet av de siste tre årene (36 måneder) får ikke bekreftet eventuell ny leie før henholdsvis 8 uker før leieperioden.

Opphold

Spaniahuset leies ut på ukesbasis fra søndag til søndag. Maks. to ukers leie.

Priser

Høysesong (1. juni til 30. august, samt påske-, høst-, jule- og vinterferie): Kr 3 500 pr uke.
Lavsesong: Kr 2 300 pr uke.

Rengjøringsgebyr på kr 600 pr. opphold kommer i tillegg.

Avbestilling

Avbestilling må skje senest 8 uker før leieperioden starter. Ved avbestilling senere enn 8 uker er det ingen refusjon av leiebeløpet. Ved avbestilling før 8 uker før leieperioden vil det bli belastet et avbestillingsgebyr på kr 300.