Rabatt på regnskapstjenester

Som medlem av Norsk Skuespillerforbund får du rabatt hos autorisert regnskapsfører med lang erfaring fra våre bransjer.

Skatt & Fradrag Kunstnere AS tilbyr medlemmer av NSF assistanse innen regnskapsføring i samsvar med gjeldende regler, lover og forskrifter.

De tilbyr også assistanse og råd om skatt, skattetilpasning, fradragsmuligheter, selskapsetablering, årsoppgjør og skattemeldinger.

Skatt & Fradrag Kunstnere AS er et autorisert regnskapsbyrå som tilbyr spisskompetanse rettet mot skapende og utøvende kunstnere.

Selskapet ledes av en autorisert regnskapsfører med over 30 års erfaring og relevant praksis innenfor vår bransje.

Kontakt:

E-post: post@skattogfradrag.no

Nettside

Publisert: 28.04.2021
Tekst: Mari Thune Husvik
Sist oppdatert: 28.04.2021
Foto: Green Chameleon/Unsplash

Andre saker

Netflix utvider samarbeidet med Norsk skuespillerforbund tilsvarende det med Norsk Filmforbund – viktige partnerskap for norsk film- og TV-bransje

Oslo, 10. november 2022 – I dag kunngjør Netflix et utvidet samarbeid med Norsk skuespillerforbund til også å omfatte film. Denne avtalen ligner filmavtalen som Norsk Filmforbund og svenske Fackförbundet Scen & Film (The Swedish Union for Performing Arts and Film) kunngjorde tidligere i år. Det nye rammeverket for film åpner for at skuespillere og […]

Pensjonsordningen på teatrene

Det sendes i disse dager ut informasjon fra institusjonsteatrene om de to parallelle pensjonsordningene som nå er opprettet. Dette er hybridpensjon og innskuddspensjon. Vi oppfordrer alle skuespillerne som jobber på institusjonsteater til å lese dokumentene nøye.

Endring av kontingent

Generalforsamlingen traff den 8. mai 2022 vedtak om at kontingentsatsene til Norsk Skuespillerforbund skulle justeres fra og med 1. januar 2023.