Rabatt på regnskapstjenester

Som medlem av Norsk Skuespillerforbund får du rabatt hos autorisert regnskapsfører med lang erfaring fra våre bransjer.

Skatt & Fradrag Kunstnere AS tilbyr medlemmer av NSF assistanse innen regnskapsføring i samsvar med gjeldende regler, lover og forskrifter.

De tilbyr også assistanse og råd om skatt, skattetilpasning, fradragsmuligheter, selskapsetablering, årsoppgjør og skattemeldinger.

Skatt & Fradrag Kunstnere AS er et autorisert regnskapsbyrå som tilbyr spisskompetanse rettet mot skapende og utøvende kunstnere.

Selskapet ledes av en autorisert regnskapsfører med over 30 års erfaring og relevant praksis innenfor vår bransje.

Kontakt:

E-post: post@skattogfradrag.no

Nettside

Publisert: 28.04.2021
Tekst: Mari Thune Husvik
Sist oppdatert: 28.04.2021
Foto: Green Chameleon/Unsplash

Andre saker

Veiledning for en god castingprosess

Gode råd for å sikre et godt samarbeid mellom skuespillere og castere, og bidra til ryddige og profesjonelle rekrutteringsprosesser i TV- og filmbransjen.

Heddaprisen 2023

Søndag 18. juni ble Heddaprisene delt ut på Oslo Nye Teater. Vi gratulerer samtlige vinnere, og de nominerte.

Det settes av midler til Oslo Nye Teater i revidert budsjett.

Fagforbundet Teater og Scene, NTL, Creo og Norsk Skuespillerforbund har i lang tid jobbet hardt for å sikre Oslo Nye Teaters framtid. Etter mye politisk arbeid fra vår side ble det i dag klart at byrådet setter av 30 millioner kroner til Oslo Nye Teater i revidert budsjett.   – Vi er lettet over at medlemmene våre […]