Rabatt på regnskapstjenester

Som medlem av Norsk Skuespillerforbund får du rabatt hos autorisert regnskapsfører med lang erfaring fra våre bransjer.

Skatt & Fradrag Kunstnere AS tilbyr medlemmer av NSF assistanse innen regnskapsføring i samsvar med gjeldende regler, lover og forskrifter.

De tilbyr også assistanse og råd om skatt, skattetilpasning, fradragsmuligheter, selskapsetablering, årsoppgjør og skattemeldinger.

Skatt & Fradrag Kunstnere AS er et autorisert regnskapsbyrå som tilbyr spisskompetanse rettet mot skapende og utøvende kunstnere.

Selskapet ledes av en autorisert regnskapsfører med over 30 års erfaring og relevant praksis innenfor vår bransje.

Kontakt:

E-post: post@skattogfradrag.no

Nettside

Publisert: 28.04.2021
Tekst: Mari Thune Husvik
Sist oppdatert: 28.04.2021
Foto: Green Chameleon/Unsplash

Andre saker

SLÅ RING OM PALESTINSKE SCENEKUNSTNERE

Norsk Skuespillerforbund og Norske Dansekunstnere ønsker å uttrykke solidaritet med det palestinske folk og våre kollegaer og kunstneriske søsterorganisasjoner i Palestina, etter fire måneder med krig i Gaza og økende voldsbruk på Vestbredden. Vi er sterkt bekymret for at voldsbruken ikke har avtatt etter at den internasjonale domstolen i Haag innførte hastetiltak på Gazastripen. Som […]

Vi søker jurist

Norsk Skuespillerforbund representerer i dag profesjonelle skuespillere innen ulike områder som teater, film, tv, reklame, voice, dubbing mm. Vi ivaretar hovedsakelig medlemmenes kontraktsrettslige-, arbeidsrettslige- og opphavsrettslige interesser innen de ulike områdene. I tillegg behandler vi også de fleste andre juridiske spørsmål.

Ny ordning for reise- og studiestipend

Planlegger du å delta på arrangementer, kurs/seminarer, workshops og studieturer med faglig innhold? Da kan du søke Norsk Skuespillerforbunds reise- og studiestipend.

Mobiliser for ytringsfrihet

Nominer deg selv, eller noen andre, til et spennende program som ønsker å mobilisere unge mennesker til kampen for ytringsfrihet.

Alternativ kunstnermelding

Torsdag 18.01.2024 la en samlet gruppe kunstnerorganisasjoner frem en alternativ kunstnermelding. Denne kommer som et svar på stortingsmeldingen «Kunstnarkår» Meld. St. 22 (2022–2023), som ble utgitt høsten 2023.