Ny ordning for reise- og studiestipend

Planlegger du å delta på arrangementer, kurs/seminarer, workshops og studieturer med faglig innhold? Da kan du søke Norsk Skuespillerforbunds reise- og studiestipend.

Norsk Skuespillerforbund har i 2024 avsatt kr 300 000,- til reise- og studiestipend.

Medlemmer som har vært aktive i film- og tv-produksjoner kan søke.

Søknadsfrist: 15. mars 2024.
Maksimal søknadssum: kr 30 000,-

Formål: Sikre at NSFs medlemmer kan delta på arrangementer, kurs/seminarer, workshops og studieturer med faglig innhold som er relevant for deres skuespillerarbeid.
Støtten som innvilges skal bidra til å dekke deltakeravgift, reiseutgifter og opphold.

Mer informasjon og søknadsskjema finner du her:

Reise- og studiestipend

Publisert: 06.02.2024
Tekst: Norsk skuespillerforbund
Sist oppdatert: 04.03.2024
Foto: Erik Odiin/Unsplash

Heddaprisen 2024

Søndag 16. juni ble Heddaprisene delt ut på Oslo Nye Teater. Vi gratulerer samtlige vinnere, og de nominerte.

Scenekunstkollektivet vant Frilansprisen

Scenekunstkollektivet er et ungt tverrfaglig initiativ. De skiller seg ut ved å være et fellesskapsprosjekt med det beundringsverdige tiltaket Teatergym. Juryen berømmer vinneren for deres raushet og faglige nysgjerrighet.