Ny forbundsleder på plass

Per Emil Grimstad er på plass i Dronningens gate som forbundsleder i Norsk Skuespillerforbund. Han ble valgt under generalforsamlingen i mai, og er nå klar til å starte i sin nye stilling.

Anne Kokkinn har vært fungerende forbundsleder i perioden mellom Knut Alfsen og Per Emil Grimstad, og går nå tilbake til vervet som nestleder.

Per Emil gleder seg til å ta fatt på det viktige arbeidet som forbundsleder i NSF.

– Nå gleder jeg meg til å samarbeide med alle de dyktige medarbeiderne vi har i administrasjonen til Skuespillerforbundet. Jeg ønsker det skal være lav terskel for medlemmer å ta kontakt med meg og de andre som jobber i forbundet. Jeg vil oppfordre medlemmer til å komme til oss med både smått og stort; Ta kontakt for å slå av en prat. På den måten kan vi bli best kjent med medlemmenes arbeidshverdag og utfordringer vi som fagforening må ta tak i og sette på dagsorden.

Publisert: 22.08.2023
Tekst: NSF
Sist oppdatert: 21.09.2023
Foto: NSF

Andre saker

Veiledning for en god castingprosess

Gode råd for å sikre et godt samarbeid mellom skuespillere og castere, og bidra til ryddige og profesjonelle rekrutteringsprosesser i TV- og filmbransjen.

Heddaprisen 2023

Søndag 18. juni ble Heddaprisene delt ut på Oslo Nye Teater. Vi gratulerer samtlige vinnere, og de nominerte.

Det settes av midler til Oslo Nye Teater i revidert budsjett.

Fagforbundet Teater og Scene, NTL, Creo og Norsk Skuespillerforbund har i lang tid jobbet hardt for å sikre Oslo Nye Teaters framtid. Etter mye politisk arbeid fra vår side ble det i dag klart at byrådet setter av 30 millioner kroner til Oslo Nye Teater i revidert budsjett.   – Vi er lettet over at medlemmene våre […]