Ny forbundsleder på plass

Per Emil Grimstad er på plass i Dronningens gate som forbundsleder i Norsk Skuespillerforbund. Han ble valgt under generalforsamlingen i mai, og er nå klar til å starte i sin nye stilling.

Anne Kokkinn har vært fungerende forbundsleder i perioden mellom Knut Alfsen og Per Emil Grimstad, og går nå tilbake til vervet som nestleder.

Per Emil gleder seg til å ta fatt på det viktige arbeidet som forbundsleder i NSF.

– Nå gleder jeg meg til å samarbeide med alle de dyktige medarbeiderne vi har i administrasjonen til Skuespillerforbundet. Jeg ønsker det skal være lav terskel for medlemmer å ta kontakt med meg og de andre som jobber i forbundet. Jeg vil oppfordre medlemmer til å komme til oss med både smått og stort; Ta kontakt for å slå av en prat. På den måten kan vi bli best kjent med medlemmenes arbeidshverdag og utfordringer vi som fagforening må ta tak i og sette på dagsorden.

Publisert: 22.08.2023
Tekst: NSF
Sist oppdatert: 21.09.2023
Foto: NSF

Andre saker

Heddaprisen 2024

Søndag 16. juni ble Heddaprisene delt ut på Oslo Nye Teater. Vi gratulerer samtlige vinnere, og de nominerte.

Scenekunstkollektivet vant Frilansprisen

Scenekunstkollektivet er et ungt tverrfaglig initiativ. De skiller seg ut ved å være et fellesskapsprosjekt med det beundringsverdige tiltaket Teatergym. Juryen berømmer vinneren for deres raushet og faglige nysgjerrighet.