Ny forbundsadvokat på plass

Endelig kan vi ønske Stine Borge velkommen som ny forbundsadvokat i Norsk Skuespillerforbund.
Stine kommer fra stillingen som juridisk rådgiver/advokat hos NFFO, hvor hun har arbeidet med opphavsrettslige og kontraktsrettslige problemstillinger. Hun har spesialisert seg på immaterielle rettigheter og vil hos oss jobbe med alt fra veiledning, strategi og forhandlinger, til behandling av medlemssaker.

Vi ønsker Stine varmt velkommen til teamet, og ser frem til å jobbe sammen for å fremme skuespillernes arbeidsforhold og rettigheter.

Publisert: 03.05.2024
Tekst: NSF
Sist oppdatert: 23.05.2024
Foto: Stine Borge

Andre saker

Veiledning for en god castingprosess

Gode råd for å sikre et godt samarbeid mellom skuespillere og castere, og bidra til ryddige og profesjonelle rekrutteringsprosesser i TV- og filmbransjen.

Oslo Nye Teater er reddet!

Fagforbundet Teater og Scene, NTL, Creo og Norsk Skuespillerforbund har i lang tid jobbet hardt for å sikre Oslo Nye Teaters framtid. Etter mye politisk arbeid fra vår side ble det i dag klart at byrådet setter av 30 millioner kroner til Oslo Nye Teater i revidert budsjett.   – Vi er lettet over at medlemmene våre […]

Bli med på årets 1. mai-markering!

Nå nærmer det seg 1. mai. Dette er en viktig kampdag hvor vi har muligheten til å vise hvor sterke vi er sammen, og det er en fin anledning til å møte gode kollegaer.