NSF er midlertidig stengt etter dataangrep

Mailadressen gudrun@skuespillerforbund.no er hacket!

Vi har dessverre blitt utsatt for et dataangrep i dag, og er midlertidig stengt da det gjennomføres nødvendige grep for å trygge tjenester for drift. Vi forventer å være operative i løpet av kort tid og gir nærmere beskjed.

Dersom dere har mottatt mail fra gudrun@skuespillerforbund.no i løpet av de siste 48 timer, ber vi dere om å være ekstra på vakt, og gjerne slette den! Ikke åpne eventuelle vedlegg, og ikke følg lenker som leder til andre nettsider.

Vi beklager på det sterkeste eventuelle ulemper.

Publisert: 23.01.2024
Tekst:
Sist oppdatert: 29.01.2024
Foto:

Andre saker

Veiledning for en god castingprosess

Gode råd for å sikre et godt samarbeid mellom skuespillere og castere, og bidra til ryddige og profesjonelle rekrutteringsprosesser i TV- og filmbransjen.

Heddaprisen 2023

Søndag 18. juni ble Heddaprisene delt ut på Oslo Nye Teater. Vi gratulerer samtlige vinnere, og de nominerte.

Det settes av midler til Oslo Nye Teater i revidert budsjett.

Fagforbundet Teater og Scene, NTL, Creo og Norsk Skuespillerforbund har i lang tid jobbet hardt for å sikre Oslo Nye Teaters framtid. Etter mye politisk arbeid fra vår side ble det i dag klart at byrådet setter av 30 millioner kroner til Oslo Nye Teater i revidert budsjett.   – Vi er lettet over at medlemmene våre […]