NSF er midlertidig stengt etter dataangrep

Mailadressen gudrun@skuespillerforbund.no er hacket!

Vi har dessverre blitt utsatt for et dataangrep i dag, og er midlertidig stengt da det gjennomføres nødvendige grep for å trygge tjenester for drift. Vi forventer å være operative i løpet av kort tid og gir nærmere beskjed.

Dersom dere har mottatt mail fra gudrun@skuespillerforbund.no i løpet av de siste 48 timer, ber vi dere om å være ekstra på vakt, og gjerne slette den! Ikke åpne eventuelle vedlegg, og ikke følg lenker som leder til andre nettsider.

Vi beklager på det sterkeste eventuelle ulemper.

Publisert: 23.01.2024
Tekst:
Sist oppdatert: 29.01.2024
Foto:

Andre saker

SLÅ RING OM PALESTINSKE SCENEKUNSTNERE

Norsk Skuespillerforbund og Norske Dansekunstnere ønsker å uttrykke solidaritet med det palestinske folk og våre kollegaer og kunstneriske søsterorganisasjoner i Palestina, etter fire måneder med krig i Gaza og økende voldsbruk på Vestbredden. Vi er sterkt bekymret for at voldsbruken ikke har avtatt etter at den internasjonale domstolen i Haag innførte hastetiltak på Gazastripen. Som […]

Vi søker jurist

Norsk Skuespillerforbund representerer i dag profesjonelle skuespillere innen ulike områder som teater, film, tv, reklame, voice, dubbing mm. Vi ivaretar hovedsakelig medlemmenes kontraktsrettslige-, arbeidsrettslige- og opphavsrettslige interesser innen de ulike områdene. I tillegg behandler vi også de fleste andre juridiske spørsmål.

Ny ordning for reise- og studiestipend

Planlegger du å delta på arrangementer, kurs/seminarer, workshops og studieturer med faglig innhold? Da kan du søke Norsk Skuespillerforbunds reise- og studiestipend.

Mobiliser for ytringsfrihet

Nominer deg selv, eller noen andre, til et spennende program som ønsker å mobilisere unge mennesker til kampen for ytringsfrihet.

Alternativ kunstnermelding

Torsdag 18.01.2024 la en samlet gruppe kunstnerorganisasjoner frem en alternativ kunstnermelding. Denne kommer som et svar på stortingsmeldingen «Kunstnarkår» Meld. St. 22 (2022–2023), som ble utgitt høsten 2023.