Forbundsleder Knut Alfsen presenterte Norsk Skuespillerforbunds innspill til statsbudsjettet under dagens høring.

Høring vedrørende kulturbudsjettet

Fredag 23. oktober var det åpen høring i Stortingets familie- og kulturkomité om statsbudsjettet for 2021.

Forbundsleder Knut Alfsen deltok på den digitale høringen, hvor han la frem Norsk Skuespillerforbunds innspill til kulturbudsjettet.

Se opptak fra høringen her:

Åpen høring i Stortingets familie- og kulturkomité fredag 23. oktober 2020

Publisert: 23.10.2020
Tekst: NSF
Sist oppdatert: 23.10.2020
Foto: NSF / Stortinget.no

Andre saker

Veiledning for en god castingprosess

Gode råd for å sikre et godt samarbeid mellom skuespillere og castere, og bidra til ryddige og profesjonelle rekrutteringsprosesser i TV- og filmbransjen.

Heddaprisen 2023

Søndag 18. juni ble Heddaprisene delt ut på Oslo Nye Teater. Vi gratulerer samtlige vinnere, og de nominerte.

Det settes av midler til Oslo Nye Teater i revidert budsjett.

Fagforbundet Teater og Scene, NTL, Creo og Norsk Skuespillerforbund har i lang tid jobbet hardt for å sikre Oslo Nye Teaters framtid. Etter mye politisk arbeid fra vår side ble det i dag klart at byrådet setter av 30 millioner kroner til Oslo Nye Teater i revidert budsjett.   – Vi er lettet over at medlemmene våre […]