God morgen, tillitsvalgte!

Vi fortsetter den digitale morgenkaffepraten mellom de tillitsvalgte landet rundt og noen av oss tilhørende kontoret i Oslo.

Hver torsdag kl. 09.00 – 10.00 utover våren vil vi møte de tillitsvalgte i en krets.

Vi startet i august 2021, og vi fortsetter hver torsdag morgen inntil vi har hatt en digital morgenstund med alle kretsene.

Vi har gjennom høsten hatt møter med de tillitsvalgte i de regionale kretsene, og våren 2022 møter vi de tillitsvalgte ved teaterkretsene.

Vi sender direkte melding til kretsene fortløpende gjennom våren for å avtale møtetidspunkt.

Vi sees!

Publisert: 12.01.2022
Tekst: Mari Thune Husvik
Sist oppdatert: 19.04.2022
Foto: NSF

Andre saker

Netflix utvider samarbeidet med Norsk skuespillerforbund tilsvarende det med Norsk Filmforbund – viktige partnerskap for norsk film- og TV-bransje

Oslo, 10. november 2022 – I dag kunngjør Netflix et utvidet samarbeid med Norsk skuespillerforbund til også å omfatte film. Denne avtalen ligner filmavtalen som Norsk Filmforbund og svenske Fackförbundet Scen & Film (The Swedish Union for Performing Arts and Film) kunngjorde tidligere i år. Det nye rammeverket for film åpner for at skuespillere og […]

Pensjonsordningen på teatrene

Det sendes i disse dager ut informasjon fra institusjonsteatrene om de to parallelle pensjonsordningene som nå er opprettet. Dette er hybridpensjon og innskuddspensjon. Vi oppfordrer alle skuespillerne som jobber på institusjonsteater til å lese dokumentene nøye.

Endring av kontingent

Generalforsamlingen traff den 8. mai 2022 vedtak om at kontingentsatsene til Norsk Skuespillerforbund skulle justeres fra og med 1. januar 2023.