God morgen, tillitsvalgte!

Vi fortsetter den digitale morgenkaffepraten mellom de tillitsvalgte landet rundt og noen av oss tilhørende kontoret i Oslo.

Hver torsdag kl. 09.00 – 10.00 utover våren vil vi møte de tillitsvalgte i en krets.

Vi startet i august 2021, og vi fortsetter hver torsdag morgen inntil vi har hatt en digital morgenstund med alle kretsene.

Vi har gjennom høsten hatt møter med de tillitsvalgte i de regionale kretsene, og våren 2022 møter vi de tillitsvalgte ved teaterkretsene.

Vi sender direkte melding til kretsene fortløpende gjennom våren for å avtale møtetidspunkt.

Vi sees!

Publisert: 12.01.2022
Tekst: Mari Thune Husvik
Sist oppdatert: 19.04.2022
Foto: NSF

Andre saker

Veiledning for en god castingprosess

Gode råd for å sikre et godt samarbeid mellom skuespillere og castere, og bidra til ryddige og profesjonelle rekrutteringsprosesser i TV- og filmbransjen.

Heddaprisen 2023

Søndag 18. juni ble Heddaprisene delt ut på Oslo Nye Teater. Vi gratulerer samtlige vinnere, og de nominerte.

Det settes av midler til Oslo Nye Teater i revidert budsjett.

Fagforbundet Teater og Scene, NTL, Creo og Norsk Skuespillerforbund har i lang tid jobbet hardt for å sikre Oslo Nye Teaters framtid. Etter mye politisk arbeid fra vår side ble det i dag klart at byrådet setter av 30 millioner kroner til Oslo Nye Teater i revidert budsjett.   – Vi er lettet over at medlemmene våre […]