Frokostmøte: Tilskuddsordninger scenekunst – Oslo kommune

Hva kan du som skuespiller få støtte til fra Oslo kommune? Og hva skal du skrive i søknaden? Bli med på digitalt frokostmøte om Oslo kommunes tilskuddsordninger for scenekunstfeltet.

Fredag 3. september kl. 09.00 – 10.00 inviterer Norsk Skuespillerforbund til frokostmøte om Oslo kommunes tilskuddsordninger for scenekunst.

Geir Rege, seksjonsleder for tilskuddsseksjonen, vil informere om eksisterende ordninger, stipend og søknadsfrister, samt gi gode tips til søknaden.

Om foredragsholderen:

Geir Rege har jobbet i Kulturetaten i Oslo kommune siden 2018 og har blant annet ansvaret for kunstnerstipendene og driftsstøtte til kunst- og kulturinstitusjonene i Oslo. Han er utdannet ved Griegakademiet og UiB, og har tidligere jobbet i Kulturdepartementet, Kulturrådet, byrådsavdelingen i Bergen kommune, Bergen Nasjonale Opera og BIT20 Ensemble.

Tid og sted:

Fredag 3. september 2021 kl. 09.00 – 10.00Frokostmøtet foregår digitalt på Zoom. Trykk her for å delta.

Møtet er åpent for alle.

Her finner du presentasjonen fra frokostmøtet som pdf: Oslo kommunes kulturtilskudd – Norsk skuespillerforbund 3.9.2021

Publisert: 25.08.2021
Tekst: Mari Thune Husvik