Digitalt seminar om pensjon – for alle i alle aldre

Hva slags forhold har du til din pensjon? Synes du pensjon er vanskelig og kanskje litt kjedelig? Da er dette seminaret noe for deg!

Vi har fått advokat Alexander Cascio til å gi Norsk Skuespillerforbunds medlemmer en helt grunnleggende innføring i det man trenger å vite om pensjon, og hvordan skuespillere kan sikre at de får en pensjon til å leve av. Her kan du også stille alle spørsmål du måtte brenne inne med.

To varianter av seminaret

Vi legger opp til to ulike varianter av seminaret. Begge varianter dekker det grunnleggende, men den ene varianten er i tillegg spesielt rettet mot dere som er knyttet til teatrene eller som regel er ansatt/lønnsmottaker. Den andre varianten er spesielt rettet inn mot dere som ikke har en fast tilknytning eller ofte arbeider på oppdragskontrakter.

Vi setter opp 4 seminarer, to i hver kategori, og det er 30 plasser på hvert seminar.

For medlemmer knyttet til teatre, eller for dere som oftest er ansatt/lønnsmottakere:

• 22. februar kl. 09.00 – 10.30
  • 25. februar kl. 09.00 – 10.30

For medlemmer som ikke har en fast tilknytning, eller for dere som ofte arbeider på oppdragskontrakter:

• 1. mars kl. 09.00 – 10.30
  • 4. mars kl. 09.00 – 10.30

Påmelding

Meld deg på via påmeldingsskjemaet her. Du vil få tilsendt møtelenke på e-post i forkant av seminaret.

Seminaret avholdes digitalt på Zoom.

Om Alexander Cascio:

Alexander Cascio er advokat i Advokatfirmaet Fremmer. Han har over ti års erfaring som advokat innen arbeidsrett og pensjon, fra juridisk avdeling i LO og Advokatfirmaet Haavind. Cascio har tidligere holdt innlegg om pensjon på NSFs tillitsvalgtseminar.

Publisert: 14.02.2022
Tekst: Mari Thune Husvik