Det nye Scenekortet er her!

Scenekortet for sesongen 2020/2021 ble onsdag tilgjengelig for medlemmer av Norsk Skuespillerforbund.

En SMS-lenke til det elektroniske Scenekortet for sesongen 2020/2021 ble i dag sendt ut til alle våre medlemmer. Scenekortet kan lastes ned som en webapp på din smarttelefon. Er du usikker på hvordan du gjør dette, kan du lese instruksjoner for hvordan bruke Scenekortet som webkort her.

Medlemmer som ikke har smarttelefon eller av andre grunner ønsker å få Scenekortet i fysisk format, kan gi beskjed om dette til administrasjonen. De som tidligere har hatt fysisk Scenekort behøver ikke å gi beskjed på nytt og vil få kortet sitt tilsendt i posten i løpet av de neste ukene.

Har du ikke mottatt en SMS med lenke til Scenekortet ditt eller ønsker du å bestille et fysisk kort? Ta kontakt med Anna Dyrlie på e-post anna@skuespillerforbund.no.

Publisert: 07.10.2020
Tekst: Anna Dyrlie Johnsen
Sist oppdatert: 07.10.2020
Foto: NTO (Norsk teater- og orkesterforening

Andre saker

Netflix utvider samarbeidet med Norsk skuespillerforbund tilsvarende det med Norsk Filmforbund – viktige partnerskap for norsk film- og TV-bransje

Oslo, 10. november 2022 – I dag kunngjør Netflix et utvidet samarbeid med Norsk skuespillerforbund til også å omfatte film. Denne avtalen ligner filmavtalen som Norsk Filmforbund og svenske Fackförbundet Scen & Film (The Swedish Union for Performing Arts and Film) kunngjorde tidligere i år. Det nye rammeverket for film åpner for at skuespillere og […]

Pensjonsordningen på teatrene

Det sendes i disse dager ut informasjon fra institusjonsteatrene om de to parallelle pensjonsordningene som nå er opprettet. Dette er hybridpensjon og innskuddspensjon. Vi oppfordrer alle skuespillerne som jobber på institusjonsteater til å lese dokumentene nøye.

Endring av kontingent

Generalforsamlingen traff den 8. mai 2022 vedtak om at kontingentsatsene til Norsk Skuespillerforbund skulle justeres fra og med 1. januar 2023.