Det nye Scenekortet er her!

Scenekortet for sesongen 2020/2021 ble onsdag tilgjengelig for medlemmer av Norsk Skuespillerforbund.

En SMS-lenke til det elektroniske Scenekortet for sesongen 2020/2021 ble i dag sendt ut til alle våre medlemmer. Scenekortet kan lastes ned som en webapp på din smarttelefon. Er du usikker på hvordan du gjør dette, kan du lese instruksjoner for hvordan bruke Scenekortet som webkort her.

Medlemmer som ikke har smarttelefon eller av andre grunner ønsker å få Scenekortet i fysisk format, kan gi beskjed om dette til administrasjonen. De som tidligere har hatt fysisk Scenekort behøver ikke å gi beskjed på nytt og vil få kortet sitt tilsendt i posten i løpet av de neste ukene.

Har du ikke mottatt en SMS med lenke til Scenekortet ditt eller ønsker du å bestille et fysisk kort? Ta kontakt med Anna Dyrlie på e-post anna@skuespillerforbund.no.

Publisert: 07.10.2020
Tekst: Anna Dyrlie Johnsen
Sist oppdatert: 07.10.2020
Foto: NTO (Norsk teater- og orkesterforening

Andre saker

Veiledning for en god castingprosess

Gode råd for å sikre et godt samarbeid mellom skuespillere og castere, og bidra til ryddige og profesjonelle rekrutteringsprosesser i TV- og filmbransjen.

Heddaprisen 2023

Søndag 18. juni ble Heddaprisene delt ut på Oslo Nye Teater. Vi gratulerer samtlige vinnere, og de nominerte.

Det settes av midler til Oslo Nye Teater i revidert budsjett.

Fagforbundet Teater og Scene, NTL, Creo og Norsk Skuespillerforbund har i lang tid jobbet hardt for å sikre Oslo Nye Teaters framtid. Etter mye politisk arbeid fra vår side ble det i dag klart at byrådet setter av 30 millioner kroner til Oslo Nye Teater i revidert budsjett.   – Vi er lettet over at medlemmene våre […]