Det nye Scenekortet er her!

Scenekortet for sesongen 2020/2021 ble onsdag tilgjengelig for medlemmer av Norsk Skuespillerforbund.

En SMS-lenke til det elektroniske Scenekortet for sesongen 2020/2021 ble i dag sendt ut til alle våre medlemmer. Scenekortet kan lastes ned som en webapp på din smarttelefon. Er du usikker på hvordan du gjør dette, kan du lese instruksjoner for hvordan bruke Scenekortet som webkort her.

Medlemmer som ikke har smarttelefon eller av andre grunner ønsker å få Scenekortet i fysisk format, kan gi beskjed om dette til administrasjonen. De som tidligere har hatt fysisk Scenekort behøver ikke å gi beskjed på nytt og vil få kortet sitt tilsendt i posten i løpet av de neste ukene.

Har du ikke mottatt en SMS med lenke til Scenekortet ditt eller ønsker du å bestille et fysisk kort? Ta kontakt med Anna Dyrlie på e-post anna@skuespillerforbund.no.

Publisert: 07.10.2020
Tekst: Anna Dyrlie Johnsen
Sist oppdatert: 07.10.2020
Foto: NTO (Norsk teater- og orkesterforening

Andre saker

SLÅ RING OM PALESTINSKE SCENEKUNSTNERE

Norsk Skuespillerforbund og Norske Dansekunstnere ønsker å uttrykke solidaritet med det palestinske folk og våre kollegaer og kunstneriske søsterorganisasjoner i Palestina, etter fire måneder med krig i Gaza og økende voldsbruk på Vestbredden. Vi er sterkt bekymret for at voldsbruken ikke har avtatt etter at den internasjonale domstolen i Haag innførte hastetiltak på Gazastripen. Som […]

Vi søker jurist

Norsk Skuespillerforbund representerer i dag profesjonelle skuespillere innen ulike områder som teater, film, tv, reklame, voice, dubbing mm. Vi ivaretar hovedsakelig medlemmenes kontraktsrettslige-, arbeidsrettslige- og opphavsrettslige interesser innen de ulike områdene. I tillegg behandler vi også de fleste andre juridiske spørsmål.

Ny ordning for reise- og studiestipend

Planlegger du å delta på arrangementer, kurs/seminarer, workshops og studieturer med faglig innhold? Da kan du søke Norsk Skuespillerforbunds reise- og studiestipend.

Mobiliser for ytringsfrihet

Nominer deg selv, eller noen andre, til et spennende program som ønsker å mobilisere unge mennesker til kampen for ytringsfrihet.

Alternativ kunstnermelding

Torsdag 18.01.2024 la en samlet gruppe kunstnerorganisasjoner frem en alternativ kunstnermelding. Denne kommer som et svar på stortingsmeldingen «Kunstnarkår» Meld. St. 22 (2022–2023), som ble utgitt høsten 2023.