27. oktober lanserte vi vår nye logo!

27. oktober feiret vi at Norsk Skuespillerforbund er 125 år!

I anledning dagen fjernet vi masken for å avsløre Norsk Skuespillerforbunds nye ansikt. Slik spotlysene lyser opp scenen, er det vårt oppdrag å belyse forhold som utfordrer skuespilleres virke, og arbeide iherdig med å sikre gode lønns- og arbeidsvilkår. Vår nye logo understreker at vi setter skuespillere i fokus og støtter medlemmene våre i deres viktige virke.

Publisert: 25.10.2023
Tekst:
Sist oppdatert: 20.12.2023
Foto:

Andre saker

Bli med på årets 1. mai-markering!

Nå nærmer det seg 1. mai. Dette er en viktig kampdag hvor vi har muligheten til å vise hvor sterke vi er sammen, og det er en fin anledning til å møte gode kollegaer.

Veiledning for en god castingprosess

Gode råd for å sikre et godt samarbeid mellom skuespillere og castere, og bidra til ryddige og profesjonelle rekrutteringsprosesser i TV- og filmbransjen.

Signér oppropet; Slå ring om palestinske kunstnere

I samarbeid med Norske Dansekunstnere, kom Norsk Skuespillerforbund den 15.02.2024 med en uttalelse hvor vi solidarisk stilte oss bak kravet fra Palestinian Performing Arts Network og dets medlemsorganisasjoner, som krever umiddelbar løslatelse av urettmessig fengslede palestinske kunstnere.