Sammen med Norske Dansekunstnere, Norsk Filmforbund og Norske Filmregissører, inviterer NSF alle som på dagen måtte befinne seg i eller nær Oslo til å samles før vi går i toget. Påmelding her!
Vi har kaffe, boller og plakater til de som vil møte oss i våre lokaler. Vil dere gå direkte til Youngstorget, så møtes vi i pulje 7.

Vi oppfordrer alle medlemmer til å bruke denne dagen og anledningen til felles kamp. Tradisjon tro starter årets tariff-oppgjør kun dager etter, og vi bør benytte anledningen til å vise styrke i antall – en styrke vi ønsker å ta med oss inn i videre forhandlinger.

Bli med å markere dagen i hele landet – god 1. mai!

Publisert: 19.04.2024
Tekst:
Sist oppdatert: 30.04.2024
Foto:

Gratulerer med dagen!

Den internasjonale kvinnedagen 8. mars, er dagen vi møtes i tog og bak paroler, for sammen å markere vår støtte for kvinners kampsaker og rettigheter. I år fokuserer mange av parolene på vold. Hele 23% av norske kvinner sier at de har blitt voldtatt minst en gang i løpet av livet, det kommer frem i […]