Bli med på årets 1. mai-markering!

Nå nærmer det seg 1. mai. Dette er en viktig kampdag hvor vi har muligheten til å vise hvor sterke vi er sammen, og det er en fin anledning til å møte gode kollegaer.

Sammen med Norske Dansekunstnere, Norsk Filmforbund og Norske Filmregissører, inviterer NSF alle som på dagen måtte befinne seg i eller nær Oslo til å samles før vi går i toget. Påmelding her!
Vi har kaffe, boller og plakater til de som vil møte oss i våre lokaler. Vil dere gå direkte til Youngstorget, så møtes vi i pulje 7.

Vi oppfordrer alle medlemmer til å bruke denne dagen og anledningen til felles kamp. Tradisjon tro starter årets tariff-oppgjør kun dager etter, og vi bør benytte anledningen til å vise styrke i antall – en styrke vi ønsker å ta med oss inn i videre forhandlinger.

Bli med å markere dagen i hele landet – god 1. mai!

Publisert: 19.04.2024
Tekst:
Sist oppdatert: 03.05.2024
Foto:

Andre saker

Veiledning for en god castingprosess

Gode råd for å sikre et godt samarbeid mellom skuespillere og castere, og bidra til ryddige og profesjonelle rekrutteringsprosesser i TV- og filmbransjen.

Oslo Nye Teater er reddet!

Fagforbundet Teater og Scene, NTL, Creo og Norsk Skuespillerforbund har i lang tid jobbet hardt for å sikre Oslo Nye Teaters framtid. Etter mye politisk arbeid fra vår side ble det i dag klart at byrådet setter av 30 millioner kroner til Oslo Nye Teater i revidert budsjett.   – Vi er lettet over at medlemmene våre […]