Vil du jobbe hos oss?

Vi søker juridisk rådgiver til fast stilling. Tiltredelse snarest mulig etter nærmere avtale. Søknadsfrist 6. oktober.

Streik på teatrene

LO-forbundene er i streik på teatrene etter at meklingen hos Riksmekleren i går ikke førte fram. Norsk Skuespillerforbund er ikke en part i konflikten.
Blått mønster

Ny lønnsundersøkelse blant kunstnere

Kulturrådet har satt i gang en ny lønnsundersøkelse blant kunstnere, for å kartlegge kunstnernes økonomiske situasjon. Telemarksforsking har fått i oppdrag å gjennomføre undersøkelsen.

Gjør som Tiril – bli sett på Årlig audition!

Tenker du som etablert skuespiller at Årlig audition ikke er noe for deg? Tenk om igjen, for Årlig audition er en fin mulighet til å vise deg frem for et vidt spekter av folk i bransjen som trenger skuespillere til nye prosjekter – enten det er til en tv-serie, film, scenekunst eller stemmeskuespill.

Vil du være med og bevilge midler?

Ønsker du å ha mulighet til å bestemme hvem som skal få offentlige midler? Er du interessert i å sitte i utvalg som bevilger midler? Da vil vi gjerne komme i kontakt med deg.

God sommer!

Administrasjonen i Norsk Skuespillerforbund går ut i ferie fra og med 5. juli.

Medlemsundersøkelse om smittevern

NSF ville finne ut om medlemmene føler seg trygge på jobb under pandemien og om smittevernet ivaretas på en hensiktsmessig måte. En spørreundersøkelse ble sendt ut og resultatene ble presentert på generalforsamlingen 9. mai. Svarene på undersøkelsen er på den ene siden veldig positive og entydige, men på den andre siden er de også nyanserte […]

God morgen, tillitsvalgte!

Vi lanserer en lavterskel morgenkaffeprat mellom de tillitsvalgte landet rundt og noen av oss tilhørende kontoret i Oslo.