Vil du være med og bevilge midler?

Ønsker du å ha mulighet til å bestemme hvem som skal få offentlige midler? Er du interessert i å sitte i utvalg som bevilger midler? Da vil vi gjerne komme i kontakt med deg.

God sommer!

Administrasjonen i Norsk Skuespillerforbund går ut i ferie fra og med 5. juli.

Medlemsundersøkelse om smittevern

NSF ville finne ut om medlemmene føler seg trygge på jobb under pandemien og om smittevernet ivaretas på en hensiktsmessig måte. En spørreundersøkelse ble sendt ut og resultatene ble presentert på generalforsamlingen 9. mai. Svarene på undersøkelsen er på den ene siden veldig positive og entydige, men på den andre siden er de også nyanserte […]

God morgen, tillitsvalgte!

Vi lanserer en lavterskel morgenkaffeprat mellom de tillitsvalgte landet rundt og noen av oss tilhørende kontoret i Oslo.

Trenger du noen å prate med?

Norsk Skuespillerforbund har inngått et samarbeid med NION for å kunne tilby medlemmer et lavterskeltilbud for å styrke psykisk helse.

Skadebegrensning – ikke almisser

Sylvi Listhaug mener støtteordningene til kulturlivet i forbindelse med pandemien er urettferdige, men hvem har sagt at slik støtte skal fordeles etter et rettferdighetsprinsipp?

Norsk Skuespillerforbund inngår avtale med Netflix

Norsk Skuespillerforbund og Netflix er glade for å kunne dele nyheten om at partene gjennom godt samarbeid har kommet frem til en rammeavtale. Dette er første gang Norsk Skuespillerforbund inngår en rammeavtale med en strømmeplattform.