Reise- og studiestipend med søknadsfrist 15. mars.

Planlegger du å delta på arrangementer, kurs/seminarer, workshops og studieturer med faglig innhold? Da kan du søke Norsk Skuespillerforbunds reise- og studiestipend.

Norsk Skuespillerforbund har i 2024 avsatt kr 300 000,- til reise- og studiestipend.

Medlemmer som har vært aktive i film- og tv-produksjoner kan søke.

Søknadsfrist: 15. mars 2024.
Maksimal søknadssum: kr 30 000,-

Formål: Sikre at NSFs medlemmer kan delta på arrangementer, kurs/seminarer, workshops og studieturer med faglig innhold som er relevant for deres skuespillerarbeid.
Støtten som innvilges skal bidra til å dekke deltakeravgift, reiseutgifter og opphold.

Mer informasjon og søknadsskjema finner du her:

Reise- og studiestipend

Publisert: 04.03.2024