Høring om statsbudsjettet 2022

Norsk Skuespillerforbund deltok på dagens høring i Familie- og kulturkomiteen om forslaget til statsbudsjett for 2022.

En rekke organisasjoner og høringsinstanser la torsdag 4. november frem sine innspill for Stortingets familie- og kulturkomité.

Knut Alfsen, forbundsleder i NSF, representerte Norsk Skuespillerforbund på høringen og fremmet vårt syn på det fremlagte forslaget til statsbudsjett.

Se opptak av høringen her

Les også: Høringsuttalelse om forslag til statsbudsjett 2022

Publisert: 04.11.2021