Lønnsoppgjøret er i gang

Tirsdag 11. mai går Norsk Skuespillerforbund i forhandlinger med Spekter på teaterområdet.

Spekter og hovedorganisasjonene er kommet til enighet i de innledende forhandlingene (A-delsforhandlingene) . I dag starter B-delsforhandlingene mellom Norsk Skuespillerforbund og Spekter på teaterområdet.

I år er det mellomoppgjør, det vil si at det kun skal forhandles om lønn. Endringer i selve tariffavtalen tas opp til forhandling i neste hovedoppgjør, i 2022.

Forhandlingsutvalget består av:
  • Knut Alfsen
  • Anne E. Kokkinn
  • Jon Ketil Johnsen
  • Paul-Ottar Haga
  • Geir Kvarme

Anders Bredmose og Thea Austgulen fra administrasjonen i Norsk Skuespillerforbund bistår forhandlingsutvalget.

Publisert: 11.05.2021
Sist oppdatert: 11.05.2021