Kurs og seminar

Norsk Skuespillersenter er et kurs og kompetansesenter for skuespillere, initiert av NSF. Skuespillersenteret tilbyr rimelige kurs og workshops for skuespillere over hele landet. Deres program finner du på http://www.skuespillersenter.no . Under finner du informasjon om kurs, workshops og seminarer fra andre tilbydere.

Workshop i overtonesang

VoxLAB inviterer til workshop med Anna-Maria Hefele 11.–12. november.

Skien International Ibsen Conference

Skien International Ibsen Conference 2017 arrangeres 18. og 19. oktober på Teater Ibsen.

Ibsenkonferanse »

Foredragsserien på Dramatikkens hus

Få med deg høstens foredragsserie på Dramatikkens hus. Scenekunstnere har valgt seg en kunstner som utgangspunkt for å tenke høyt om teater og verden.

Dramatikkens hus »

Tillitsvalgtseminar

Lørdag 21. og søndag 22. oktober er det klart for årets tillitsvalgtseminar. Tema for seminaret er kommunikasjon.

Tillitsvalgtseminar »

Kurs i Physical Theatre Movement

Hvordan uttrykker du deg? Hvordan er dine bevegelser uttrykk for hva du føler? I The Physical Theatre Movement trener du både bevegelse og kommunikasjon samtidig.

Kurs »

During 2017, the Chekhov Theatre School invites the most innovative masters within the Art of Acting to share their skills and inspiration in our leading Master Courses.

Master Courses, Chekhov Theatre School »

Circolo Scandinavo offers residencies to artists in fields such as visual arts, architecture, music, literature, theater, and film. Artists from the Nordic countries, as well as Greenland, Faroe Islands and Åland may apply.

Residency program, Rome  »