Skuespillerleilighet i Berlin

Norsk Skuespillerforbunds 130 kvadratmeter store leilighet i Charlottenburg leies ut på ukesbasis til aktive skuespillere.

Alle medlemmer av Norsk Skuespillerforbund, med unntak av studentmedlemmer og passive medlemmer, kan leie leiligheten i Berlin. Skuespillere som ikke er medlemmer, men som har vært aktive innen film- og tv-produksjon, har også anledning til å søke om opphold.

Den gamle herskapsleiligheten ligger i annen etasje i Kantstraße 63 i Charlottenburg – en veldrevet bygård med atten leiligheter. Den består av to soverom, stor stue, fullt utstyrt kjøkken, spisestue, to bad og en balkong. Det er til sammen seks sengeplasser og én barneseng i leiligheten.

Leiligheten er utstyrt med det du trenger av kjøkkenutstyr og servise, med sengetøy og håndklær som skiftes av renholder før og etter oppholdet, og med oppvaskmaskin, vaskemaskin og tørketrommel. Det er trådløst nettverk i hele leiligheten og en TV i stuen.

RESERVASJON

Søknadene vurderes av administrasjonen etter fullmakt fra styret og behandles etter «først til mølla»-prinsippet. Leiligheten leies ut fra mandag til mandag (innsjekk fra kl. 12.30 og utsjekk før kl. 09.30) i perioder på maksimum to uker. Dersom leietiden er mindre enn en uke, må det likevel betales leie for hele uken.

På grunn av stor pågang vil det ikke være anledning til å leie leiligheten igjen før etter to år. Dersom det er mindre enn to måneder igjen til ledig leieperiode, kan denne regelen fravikes.

Reserver leiligheten ved å sende en e-post til Anna Dyrlie Johnsen i forbundets administrasjon: anna(at)skuespillerforbund.no

Leiligheten er endelig reservert når kontrakt er underskrevet og returnert, og husleie er betalt. Er leieperioden bekreftet av leietaker, og kontrakt og faktura sendt, vil det ved en evt. avbestilling bli belastet et avbestillingsgebyr på kr 300. Leiebeløpet refunderes ikke ved avbestilling senere enn fire uker før utleieperiode.

Pris for medlemmer: 2700 kr. per uke
Pris for ikke-medlemmer: 3200 kr per uke

Rengjøringsgebyr på 500 kr. per opphold kommer i tillegg.